Primul meu articol

January 24, 2009

Ciudat cum te poti trezi intr-o dimineata, cu o dorinta arzatoare de a-ti face un blog.Si mai ciudat cum mi-am ascultat inima si nu mintea.Sa recunoastem ca,fiind clasa a 12-a, ar trebui sa am lucruri mult mai importante de facut (lectii de invatat,eseuri de scris,proiecte de facut bla bla etc),dar nu...mie imi plac provocarile si am o placere nebuneasca sa le incep pe toate si sa imi fac viata grea.Ah! dulcea provocare...am atatea sa-mi demonstrez si atatea sa fac..Am planuri mari! Da,da, asa este. Fetita pesimista are ganduri marete.
Astept sa-mi traiesc visurile si visele.Astept sa traiesc o multitudine de emotii,iubiri si bucurii.Ma asteapta multe si sunt de-abia la inceput de drum.Ce simt? Entuziasm.Aspiratii? Stelele.

0 comments:

Post a Comment