Azi am vrut sa plec

April 03, 2009

Azi am vrut sa plec.Am vrut sa fug.Cata lasitate.
Am trecut pe langa Gara, azi.Inimia mea a sarit o bataie.
Ma uitam cu ochii inlacrimati pe geam si imi venea sa sar.Imi venea sa opresc masina si sa fug.
As fi vrut sa am curaj de data asta.
Ultima data cand am trecut pe langa gara am avut ocazia sa plec.Sa ma urc in tren si sa nu ma uit inapoi.Mai era nevoie de o singura insistenta.O singura rugaminte.As fi plecat.
Atatea lucruri frumoase,amintiri,bucurii s-au amestecat in locul ala.
De cand eram mica imi placea sa ma urc in tren si sa plec departe.Nu stiam ,pe atunci, unde merg,sau unde sa cobor, doar scoteam capul pe geam si ascultam zgomotul rotilor pe sinele de tren.Doar asta ma interesa..
Asa as fi vrut si acum.Ce n-as fi dat...
Ce n-as fi dat sa fi avut curaj azi.
Mi-era frica.Frica m-a tinut.De necunoscut,de singuratate....
N-am avut niciodata atat de multa nevoie ,sa am un loc ,unde sa-mi odihnesc mintea bolnava.Sa inchid ochii si sa stiu ca totul va fii bine.
De-abia astept sa treaca vara......

0 comments:

Post a Comment