Spring time

March 03, 2009

Lumea a fost trista azi.Imi place s-o observ.O vad mereu distanta si grabita.Imi place,pentru ca...asa sunt si eu.N-am nevoie de discutii formale si nici de subiecte inutile.Oricum timpul trece foarte repede,nu vad rostul.Sunt multumita acum,cand sunt lasata sa respir in voia mea."Prietenii de ocazie" m-au lasat si ei,si e bine acum.Oricum nu aduceau decat mai multe probleme.Nu stiu cum se intampla de fiecare data cand aveam probleme, fie nu mai erau prin preajma, fie ajungeam sa le ascult eu problemele.Ironia sortii,da,scene tragi-comice.
Ma gandeam azi, ca peste trei luni voi face 19 ani.M-a trecut un fior...de teama,ce-i drept.De fapt,eu m-am pierdut de cand am implinit 17 ani.De atunci nu mai stiu cand a trecut vremea sau cand am crescut.Mintea refuza ,probabil, sa accepte timpul.
Singura am inceput,singura le voi termina pe toate.Fara reprosuri, regrete si indoieli.Drept inainte si capul suuuuuuuuuuuuuuuuuuus,eh nu prea sus ca ma pierd printre nori.

0 comments:

Post a Comment